Menu
EUR

Garantie

Klachten
We doen er alles aan dat elke klant tevreden is, mocht er toch onverhoopt een klacht zijn, neem dan contact met ons op.
Je kan bellen en mailen naar ons. We proberen zo snel mogelijk je klacht te verhelpen. Wij zijn zelf pas tevreden als de klant dat ook is.

Klacht over levering: beschadigd pakket ontvangen.
ls je een pakket met zichtbare schade ontvangt van de vervoerder vraag de chauffeur dan om een aantekening te maken over de staat van je pakket. 

Als het product of het pakket beschadigd bij jou wordt geleverd dan verzoeken wij je binnen 5 dagen na ontvangst van de zending ons hierover op de hoogte te stellen via [email protected]

Wij kunnen geen vergoeding garanderen als je na 5 dagen contact met ons opneemt omdat wij de vervoerder dan niet meer aansprakelijk kunnen stellen. 

Stuur ons bij een beschadigd ontvangen pakket de volgende informatie:

  1. Ordernummer en leverdatum
  2. Foto's van de verzenddoos + label
  3. Foto's van de producten
  4. Eventuele verdere relevante informatie
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!